Întrebări frecvente

Ce este Husa Scaun?

Descoperiți povestea noastră pe site-ul nostru.

Cum să ne contactați?

Ne puteți contacta cu ușurință utilizând micul balon de chat din colțul din dreapta jos al ecranului sau completând formularul nostru de contact. Promitem să vă răspundem în termen de 24 până la 48 de ore.

Comenzile dvs.

Cât timp durează să primesc comanda mea?

Avem nevoie de 1-2 săptămâni pentru a vă procesa comanda, a fabrica produsele și a aranja transportul gratuit. Ne străduim să vă aducem pachetul cât mai repede posibil, fără a compromite niciodată calitatea produselor noastre.

Pot să îmi urmăresc comanda?

Desigur! Ne puteți contacta prin e-mail pentru a vă urmări comanda.

Urmărirea spune că pachetul meu a fost livrat, dar nu am primit nimic. Este normal?

Nu vă faceți griji, acest lucru se poate întâmpla dacă ați comandat mai multe articole. Articolele sunt uneori trimise separat, în funcție de disponibilitatea stocului și de depozitele de expediere. Veți primi restul articolelor dvs. în zilele următoare.

Cât costă livrarea și unde livrați?

Livrăm articolele noastre gratuit în toată lumea, cu excepția teritoriilor franceze de peste mări. Costul suplimentar pentru livrare va fi solicitat pentru următoarele teritorii: Guyana, Guadelupa, Reunion, Martinica, Mayotte, Noua Caledonie, Saint-Barthélemy, Saint-Pierre-et-Miquelon, Saint-Martin, Wallis-et-Futuna, Polinezia Franceză .

Ce ar trebui să fac dacă lipsește un articol din comanda mea?

Dacă ați comandat mai multe articole, este posibil să fi fost trimise separat. Dacă observați că lipsește un articol, nu vă faceți griji, pachetul dvs. va ajunge în curând.

Nu am primit comanda mea

Dacă aveți o problemă cu comanda dvs., ne ocupăm de dispute pentru dvs. cu livrarea noastră 100% sigură. Ne ocupăm personal de totul și promitem să vă trimitem imediat un nou pachet pe cheltuiala noastră.

Nu locuiesc în Europa

Livrările efectuate în Franța de peste mări pot dura până la o lună din ziua comenzii pentru a vă rămâne accesibile din punct de vedere financiar.

Anularea și returnarea comenzii

Pot să îmi modific sau să anulez comanda?

Puteți să vă modificați comanda atâta timp cât nu este „procesată”. Dacă comanda este deja în curs de pregătire, se va aplica o taxă de anulare de 40% din prețul de achiziție.

Pot returna un articol?

Putem accepta returnarea unui produs numai dacă acesta are un defect dovedit. Dacă întâmpinați vreun defect de fabricație, trimiteți-ne o fotografie a produsului în cauză (în ambalajul original, dacă este posibil), precum și numărul dvs. de comandă. Pentru a fi eligibil pentru returnare, produsul trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare ca la primire.

Securitate și plată

Ce metode de plată acceptați?

Oferim numai metode de plată sigure, cum ar fi cardurile de debit și de credit, precum și servicii de plată online precum PayPal și Stripe.

Întrebări diverse

Cum pot comanda un produs?

Este ușor să comandați produsele noastre urmând acești pași simpli: selectați articolele dorite, adăugați-le în coș, apoi finalizați achiziția făcând clic pe pictograma coșului din partea dreaptă sus a ecranului . De asemenea, puteți crea un cont pentru a face procesul și mai rapid și mai simplu.

Aș dori să comand în vrac

Dacă Dacă doriți să plasați o comandă în vrac, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la asistența noastră pentru mai multe informații.

Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați dacă aveți întrebări sau nelămuriri suplimentare. Suntem întotdeauna gata să vă ajutăm și să vă răspundem la toate întrebările.